Wstąp do agencji social media Kraków, aby uzyskać kompetentną poradę profesjonalistów
Gdy prowadzi się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy dystrybucją, działania reklamowe powinny stanowić istotny element budowania rozpoznawalności marki. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na organizację i utrzymanie własnych działów ds. reklamy, tymczasem niewielkie firmy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze pomocy agencji marketingowych.
Agencja reklamowa – grupa profesjonalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to zespół twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji wykorzystywanych w marketingu. Poprzez zatrudnianie ekspertów świetnie orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (klipy i animacje viralowe, kanały social media), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Nowe marki mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i projektami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, iż zostanie ono poprawnie użyte podczas projektowania materiałów reklamowych – folderów, billboardów, stoisk targowych lub kalendarzy. Agencja marketingowa pomoże także stworzyć interesujące, unikatowe artykuły na stronę internetową firmy, jak również zaplanuje schemat interakcji z klientami za pośrednictwem portali społecznościowych, jak Instagram, Twitter czy Facebook.
Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Oferta agencji marketingowej adresowana jest zwłaszcza do firm, które nie mają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie zespołu zajmującego się promocją. Jeśli zatem nie ma on praktyki w przygotowaniu targów, spotkań z klientami lub sympozjów wymagających zwykle drobiazgowego planowania, te obowiązki może wykonać agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w budowie harmonijnego i niezawodnego teamu pracowników – należy powierzyć jej opracowanie programu kursów czy też organizację imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, należy jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do jak największego grona doświadczonych specjalistów. Pozwala to na delegowanie wszystkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy i integralnością kampanii.
Dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]